Heel Holland Vlecht December


Hello December.... Wat gaat de tijd toch snel!! Nog een maandje en dan laten we 2020 achter ons.

DIT IS HEEL HOLLAND VLECHT

Wat is nou eigenlijk Heel Holland Vlecht?
Hier een korte uitleg.

  • Elke 1e van de maand deel ik een nieuwe vlecht, haarstijl en/of thema.
  • Bij elke vlecht of haarstijl deel ik een Video Tutorial
  • Ter Inspiratie deel ik een aantal voorbeelden
  • Als bonus deel ik in de besloten Facebook Groep Tips & Tricks
  • Ga thuis zelf aan de slag en maak een mooie foto van jouw creatie
  • Deel de mooiste foto van het resultaat in de speciale besloten Facebook Groep 
  • Of deel jouw mooiste foto via Instagram met #heelhollandvlecht & #elastiekjesenzo
  • Stuur je foto op tijd in! Voor de 29e van de maand
Voor een uitgebreide uitleg lees je dit artikel

WINNAAR NOVEMBER 2020

De winnaar van de maand November 2020 is geworden......... Judith Moria!!
Gefeliciteerd!!! Je ontvangt €15,00 Shop tegoed bij Elastiekjes Enzo.
Veel plezier met shoppen & bedankt voor het delen van je foto.

HEEL HOLLAND VLECHT | DECEMBER 2020



LED It Shine!! Deze maand heb ik gekozen voor het Thema Kerst!
Wat houd het Thema in? Nouwww......hoe zou je het haar doen voor het Kerstdiner op school? Dat willen we zien!!
Dus leef je uit en m
aak een mooie creatie mét of zonder Lichtjes;-) En deel je foto! 
We "bijten de spits af" met een video van hoe je de IBIZA Hairlights kunt invlechten. 

Bekijk hieronder de Tutorial:



Voorwaarden: Deel een eigen foto en geen foto van Pinterest of Facebook. Bij minimaal 25 inzendingen ga ik de prijs weggeven. 
Prijs: €15,00 vrij te besteden bij Elastiekjes Enzo. (geen voorwaarden en het word gratis naar je verzonden ;-) 



Belangrijk: Upload je foto in het daarvoor bestemde album en NIET in een reactie onder de post.

ZO DOE JE MEE!

PLAATS JE FOTO IN HET ALBUM VAN DE FACEBOOK GROEP.
Upload je foto in het daarvoor bestemde album en NIET in een reactie onder de post.
Via Facebook doe je mee door jouw Vlecht Foto in het daarvoor bestemde album te uploaden in de Heel Holland Vlecht Facebook Groep.
Meer info / uitleg over hoe je dit doet vind je in de Facebook groep bij Bestanden of klik hier

FOTO DELEN VIA INSTAGRAM
MET #HEELHOLLANDVLECHT #ELASTIEKJESENZO

Je kunt ook meedoen en kans maken op de prijs via Instagram!
Deel hiervoor jouw foto van de "Ladder Vlecht" met  #heelhollandvlecht ,
zet je profiel openbaar en zo doe je mee. Z
o simpel is het. 
Op Instagram kun je ook het elastiekjesenzo Instagram account taggen in de foto zo mis ik je foto nooit!

Heel veel plezier & Suc6 met oefenen! Ik heb heel benieuwd naar jullie creatie.

Liefs Anja

Reacties