Heel Holland Vlecht | Oktober

 

Oktober! Ik hou er zo van..... Het is weer lekker vroeg donker.. tijd voor kaarsjes, lichtjes en de openhaard!
Maar ook de tijd van
Halloween. En ik denk dan altijd meteen aan schminken, pompoenen, oranje en leuke thema feestjes ;-) Dus.... Houd je vast voor de Challenge van Oktober ;-)

DIT IS HEEL HOLLAND VLECHT

Wat is nou eigenlijk Heel Holland Vlecht?
Hier een korte uitleg.

  • Elke 1e van de maand deel ik een nieuwe vlecht, haarstijl en/of thema
  • Bij elke vlecht of haarstijl deel ik een Video Tutorial
  • Ter Inspiratie deel ik een aantal voorbeelden
  • Als bonus deel ik in de besloten Facebook Groep Tips & Tricks
  • Ga thuis zelf aan de slag en maak een mooie foto van jouw creatie
  • Deel de mooiste foto van het resultaat in de speciale besloten Facebook Groep 
  • Of deel jouw mooiste foto via Instagram met #heelhollandvlecht & #elastiekjesenzo
  • Stuur je foto op tijd in! Voor de 29e van de maand

    Voor een uitgebreide uitleg lees je dit artikel

INZENDINGEN SEPTEMBER
Hier een aantal foto's van de inzendingen van September. Echt Super goed bezig allemaal! Zo leuk om te zien. Mocht je benieuwd zijn naar alle inzendingen? Check dan de Facebook Groep

WINNAAR SEPTEMBER 2020

De winnaar van de maand September 2020 is geworden......... Evelyne Groote!!
Gefeliciteerd!!! Je ontvangt €15,00 Shop tegoed bij Elastiekjes Enzo.
Veel plezier met shoppen & bedankt voor het delen van je foto.

HEEL HOLLAND VLECHT | OKTOBER 2020

Het THEMA voor de maand Oktober is.... Je raad het misschien al....Halloween!! 
Aangezien ik heb gekozen voor een Thema en geen vlecht of haarstijl ben je dus vrij om te kiezen welke vlecht of haarstijl je wil gaan maken zolang er maar iets Halloweens "achtigs" in verwerkt is. Gebruik bijvoorbeeld oranje elastiekjes, een Halloween Haarclip, doe een spinnetje in het haar en of zichtbaar op het gezicht. 
Ik zeg leef je uit! 



Tutorial: Spiders Web! ter inspiratie ;-)
Nogmaals je bent vrij om zelf een vlecht uit te zoeken.



Voorwaarden: Op de foto moet te zien zijn dat het om het Thema Halloween gaat.
Prijs: De winnaar ontvangt een Cadeaubon t.w.v €15,00
te besteden bij Elastiekjes Enzo
Belangrijk: Upload je foto in het daarvoor bestemde album en NIET in een reactie onder de post.

ZO DOE JE MEE!

PLAATS JE FOTO IN HET ALBUM VAN DE FACEBOOK GROEP.
Upload je foto in het daarvoor bestemde album en NIET in een reactie onder de post.Via Facebook doe je mee door jouw Vlecht Foto in het daarvoor bestemde album te uploaden in de Heel Holland Vlecht Facebook Groep.
Meer info / uitleg over hoe je dit doet vind je in de Facebook groep bij Bestanden of klik hier

FOTO DELEN VIA INSTAGRAM
MET #HEELHOLLANDVLECHT #ELASTIEKJESENZO

Je kunt ook meedoen en kans maken op de prijs via Instagram!
Deel hiervoor jouw foto van de "Ladder Vlecht" met  #heelhollandvlecht ,
zet je profiel openbaar en zo doe je mee. Z
o simpel is het. 
Op Instagram kun je ook het elastiekjesenzo Instagram account taggen in de foto zo mis ik je foto nooit!

 
p.s. Dit zijn "wij";-) Ik mocht me hier dus lekker uitleven voor een verjaardags Thema feestje. Ik heb iedereen (inclusief mezelf) zelf geschminkt ;-) 


Liefs Anja

Reacties