Heel Holland Vlecht | September

                                

Winnaar Juli 2020

Yesss we zijn weer Back In Business!! 
Vakantie zit erop, ik ben weer helemaal opgeladen;-)
Ik hoop jullie ook?

Als eerste, de winnaar van de maand Juli 2020 is geworden: Joyce Pel Lammers!
Gefeliciteerd Joyce, veel plezier met je prijsje & bedankt voor het delen van je foto.

Heel Holland Vlecht | September 2020

>> En dan de nieuwe haarstijl <<

De Haarstijl voor de maand September vind ik zelf erg leuk!!!
Lekker makkelijk, stoer maar net weer even anders. "
Laced PonyTails"
En hey! je hoeft voor deze look niet te kunnen invlechten.
Dus kom maar door met jullie creaties.

Heel Holland Vlecht | Elastiekjes Enzo
Hoe doe je mee?

Via Facebook:
Deel een foto van jouw "Laced PonyTails" in het daarvoor bestemde album in de "Heel Holland Vlecht"  Facebookgroep.
Moeilijk? Nee hoor! Meer info/ uitleg vind je hierover in de Facebookgroep bij bestanden.

Via Instagram:
Je kunt ook meedoen en kans maken op de prijs via Instagram!
Deel hiervoor jouw foto van de "Laced PonyTails" met #heelhollandvlecht ,
zet je profiel openbaar en zo doe je mee.
Zo simpel is het.
Op Instagram kun je ook het elastiekjesenzo Instagram account taggen in de foto zo mis ik je foto nooit!


Meedoen? Meer info over de challenge vind je hier!
De tutorial vind je op ons YouTube kanaal en inspiratie foto's vind je in de Facebookgroep.
Suc6 en vooral heel veel plezier met oefenen!
Ik ben benieuwd naar jullie creaties!

Wat kun je winnen?
Dat houd ik deze keer nog even geheim ;-) 



Liefs Anja

Reacties